Rozhovor se zástupcem vedoucího ohledně pískání

17.05.2011 14:52

 

Vážení spoluhráči, přijdeme vám s Banánem jako kokoti?? Já se tak totiž cítím. Nechápu totiž proč od vzniku našeho týmu leží veškerá odpovědnost za to prohnilé pískání na nás dvou. Přestože jste všichni prostřednictvím psmf i našich stránek informování s dostatečným předstihem, nikdo se za dobu existence týmu sám nepřihlásil (možná jednou?). Když hrozila potíž s odečtem bodů hasili jsme to my a to třeba i tím, že jsme si vzali dovolenou!! Každou sezonu odpískáme minimálně!! dva zápasy a na ty ostatní vás jak kokoti naháníme, přemlouváme, škemráme,doprošujeme se. Přestože už v týmu nezastávám přes rok žádnou funkci, docházku mám mizernou, o výsledcích nemám přehled, stejně chodim jak kokot pískat když je třeba protože mi na výsledku záleží. V zimě jsme si s Banánem vyžrali v mrazu pískání na turnaji, protože jste všichni měli program a my kokoti na vás jen čuměli jak si spokojeně odcházíte. My asi žádný program nikdy nemáme...A proto minimálně za sebe vás informuju, že za to zimní vymrznutí, každoroční pískání a za to, že v neděli po zápase jste se na mě všichni tak krásně usmáli když jsem vám to celkem mile oznámil na to letos seru a nepískám. Doufám, že se k tomu někdo postavíte čelem. Dík.

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.