Petr Konečný

04.07.2009 23:12

Přínášíme dlouho očekávaný rozhovor s otcem Bamboochi Petrem Konečným..

 

Dobrý den pane Konečný, mohli bychom vás zastavit na pár otázek?
Sice jsem pracovně velmi vytížen, ale tu chvilku si pro Vás najdu, rád bych však věděl, pro jaký bulvární plátek má tento rozhovor být?
Jsem od BleskovéHanspaulky, pane Konečný, ale dovolil bych si vás upozornit, že nejsme žádný bulvár. A když už, tak jen trochu.
Mohl bych se vás zeptat, kde jste s fotbalem začínal?
Příště se sám představte nebo Vás rovnou obrátím na svého mluvčího, ale teď udělám výjimečně výjimku.(pozn. redakce:nauč se psát výjimka než začneš prudit)
Můžu vás poprosit, aby jste psal gramatický správně?
Vynasnažím se, pane redaktore.
Jsvou velmy nablitou fotbalovou karijéru sem začínal jako malí kučina v cca. 6 letech v tímu SK Horní Mněcholupi, kde sem púsobyl do nějakých 15 let.
Pak ale přišlo těžké zranění dělohy. Dva roky jste nehrál, to asi bylo těžké období, že?
O této záležitosti moc lidí nevědělo, tak kde jste to, pane redaktore, vyčmuchal?
Mám své zdroje, takže bych nerad pana Škracha jmenoval, bohužel tedy. Přesto, řeknete nám k tomu něco více?
Že mě to hned nenapadlo. Ale takovou drbnu nemůžete brát přeci vážně! Když už jsme u toho, tak Vám k tomu řeknu jen že to bylo velmi těžké období, ke kterému se nerad vracím, protože to ještě občas bolí.(škrábe se v rozkroku)
Jak jste přišel na to, že to byl pan Škrach? Vy asi nebudete typický, hloupý fotbalista bez vzdělání…

Pak jste se k fotbalu opět vrátil a po půl roce přišla velmi nečekaná a zajímavá nabídka. Když Štěpán Škrach přestupoval do Chelsea, v podmínkách smlouvy uvedl, že chce, aby Abramovič koupil i vás. Vy jste však tuto možnost zavrhl. Proč?

Sám jsem nečekal, že něco takové ještě přijde po té velmi komplikované operaci. Byla to od Škrachina velmi velkorysá nabídka, ale musel jsem ji odmítnout. Od malička jsem velkým fandou MU a jít do Chelsea tedy bylo nepřípustné.
Tím jste však odmítnul pravděpodobně poslední šanci podívat se do velkého fotbalu, který vám již od žáků předpovídali všichni odborníci. Nemrzí vás to někdy?
Občas si říkám, proč já blbec tu lukrativní nabídku nevzal, ale už je to pryč. Spousta lidí mi to vyčítá do dnes, kde jsem mohl být, kdybych nebyl tak tvrdohlavý.
Rozhodl jsi se vydat na dráhu manažera a založil vlastní tým, Bamboocha City. Co tě přivedlo na tuhle myšlenku?
Nevšiml jsem si, že bych Vám dovolil, aby jste mi tykal
Aha, pardon, tak to jsem si asi špatně vyložil tu vaši ruku na mém koleni...
Omluvu přjímám. Po skončení své hráčské kariéry ve velkém fotbalu jsem si dal nějakou dobu od fotbalu oddech, abych načerpal novou energii. Už si ani moc nepamatuji, kde nebo od koho přesně jsem přišel k amatérské hanspaulské lize, ale po debatě s budoucím spoluzakladetem klubu panem. Š., jsme došli k názoru , že to můžeme zkusit a uvidíme, co se bude dít dál.
Kdo vymýšlel název Bamboocha City?
Tak na to si pamatuju velmi dobře. O názvu klubu rozhodovali celkem tři lidi. Padlo od každého pár názvů, ale nejvíce se ujal můj název a to Bamboocha. Jenže panu Š. se to zdálo málo, takže aby to lépe znělo dali jsme nakonec City a byla z toho Bamboocha City.
Kdo byl ten třetí? A chtěl jsi tým skládat pouze z kamarádů nebo si chtěl nabrat i „cizince“?
Byl to bývalý spolužák ze střední  Jakub Pavlík, který za nás nakonec odehrál kvůli práci a dalekému dojíždění jen jedno utkání.Tým se měl skládat jen z kamarádů, ale protože jsme moc lidí nesehnali, tak jsem musel podat všude možně inzeráty, aby jsme měli aspoň minimální počet hráčů, což je v HL šest.
A jsi spokojen, jak to dopadlo? Co třeba Lukáš Benda?
Spokojen jsem byl se všemi cizinci, kteří do nového týmu přišli. Nejlepší nákup byl asi právě Lukáš Benda, pro kterého však byla 8. liga málo a odešel hrát 5. ligu. Ale dobře si také pamatuji na začátky zajíčka Václava Bočka, ze kterého se vyklubal slušný bek.
Já ti dám zajíčka ty úchyle...

Petr Konečný v číslech

 

Váha:80kg                          Číslo dresu:9

Věk:23                                   Výška:196cm

Sponzor kopaček:NIKE

Sezóna

Klub

Starty

Góly

1991-2000

SK Horní Měcholupy

 

 

2000-2004

SK Hostivař

 

 

2004-2005

Slavoj Vyšehrad

 

 

2005-2006

Slovan Bohnice

 

 

2007-2009

Bamboocha City

31

7


Jak to se mnou mluvíte, pane redaktore?
Víte, Venca Boček je náhodou můj dobrý kamarád a tohle by se mu určitě nelíbilo.

Po pár sezonách jsi se však rozhodl ukončit kariéru, co tě k tomu vedlo?
Oprava: tykání--->vykání. Mě opět zmátla ta ruka.
Už jsem čekal, kdy tuto otázku vytáhnete. Jako předchozí víceprezident a finanční ředitel Bamboocha City jsem musel řešit s klubem finanční problémy, které se vyšplhaly do řádů několika milionů eur, a proto nezbývalo nic jiného než se jet podívat na pár týdnu za dlouholetým kamarádem Radovanem, který problémy vyřešil za mě a já se v klidu mohl vrátit do Čech a hlavně do Bamboochi. Ještě jednou díky Radovane!
Média spekulovala, že máte opět problémy s dělohou, ale tyto informace se teď ukazují jako liché. Takže váš návrat do týmu byl v podstatě podmíněn jen návratem z dovolené? Připadá vám to normální?

Ať si média spekulují jak chtějí.Ty jejich žvásty co občas čtu jsou opravdu k smíchu. Dá se říct, že to byla dovolená, ale bylo to jen a jen ve prospěch týmu, aby nedošlo k bankrotu a k možnému trestnímu stíhání.Musel jsem se tedy na chvíli zdejchnout. To Vám nepřijde normální?
Vám přijde správné utíkat před zodpovědností za vlastní činy?
Už jsem měl nějaké problémy v minulosti, takže bych si šel sednout natvrdo a na pěknou dobu, což jsem samozřejmě nechtěl, tak jsem dal na radu kamaráda Radovana a odjel na chvíli za ním.
A okradl tak občany našeho státu...Obžalovaný, máte ještě něco, co by jste dodal na svojí obhajobu?
Jak Vám říkám, bylo to pro dobro našeho týmu.Kdyby chodili včas od hráčů a sponzorů peníze, tak by k tomu nedošlo.Ale když dostáváte peníze o půl roku později, tak se to musí někde projevit.
Tu záležitost okolo daňového úniku za 81,5 milionu korun bych raději opustil. Je vidět, že máte svoji pravdu a nemá příliš cenu o tom s vámi debatovat. Zajímala by mě jiná věc, a sice jestli jste teplej.

Taky bych se v tom už více nepitval, protože já mám vždycky pravdu, pane redaktore. Na tuto otázku Vám rád odpovím a to jednoznačně. Jsem gay jako všichni v týmu !

Tak aspoň, že se za to nestydíte. Já třeba jo. Když jste opět nakousl tu vaší Bamboochu, tak nám povězte něco o současném stavu financí. Štěpán Škrach pravděpodobně úspěšně převzal vaši roli v týmu neboť se v médiích objevily informace, že klub tuneluje. Co k tomu můžete, jako staronový finanční manažer dodat?

Není důvod se za to stydět.Všichni v týmu se také za to nestydí, jen někteří to dávají jako já a třeba pan Š. více najevo. Myslím si, že se toho zhostil bravurně. Z malými problémy se ze začátku potkal, ale po pár radách ode mě patří mezi vlivné postavy HL.
Nevyhýbejte se mé otázce. Tuneluje klub?

K této otázce mám přísně zakázáno se jakkoliv vyjadřovat.
Proč? Někdo na vás vyvájí nátlak? Vyhrožují vám? Je ten nátlak ze strany pana Škracha?
Bohužel Vám k tomu nic nepovím. Je to interní záležitost klubu, ke které má právo se vyjádřit jen pan Š.
Ohrožuje vaši rodinu?
Strach, který vidím ve vašich očích, mluví za vše. Z hodného pana Škracha se nám tedy vyklubal pěkný hajzlík.
Dobrá opusťme toto téma. Co váš osobní život, kde pracujete?

Nebo máte v Bambooche plně profesionální smlouvu?
Dávejte si pozor na svá slova, pane redakore. Nevíte čeho všeho je pan Š. schopen. Už bylo na čase toto téma opustit, to máte pravdu. V Bambooche jsem na plný úvazek, takže mi ani moc osobního volna nezbývá, když tam musím každý den oxidovat min. 12 hodin.
Mám velmi vlivné přátelé, nějaké ucho jako pan Škrach mě vůbec nemusí zajímat... To děláte pro Bamboochu 12 hodin denně? To je slušná porce. Nevěděl jsem, že finační ředitel musí řešit tolik věci....
Když myslíte.

 Je to dost hodin, ale co můžu dělat. Jsem rád, že mám takovou práci. Nemám na starosti jen finance, ale i jiné standardní věci, které patří k chodu mužstva.
Takže pan Škrach se jen fláká a krade prachy. Nepožaduji po vás, aby jste to komentoval, nechci vám působit problémy. Vraťme se k vám, co přítelkyně nebo tedy přítel? Jak to šlape?
Řeknu vám k tomu jen, že se moc nenadře!

S přítelem nám to velmi klape, jsme zasnoubeni, bydlíme spolu a plánujeme banána juniora.(pozn. redakce: kdo bude mamka?)
No tak to je hezké.
Osobní život máte naplánovaný a co ten fotbalový? Zůstanete v Bambooche, tentokrát na pořád?
Děkuji. Nějaké nabídky samozřejmě byly, ale zatím o odchodu z tohoto velkoklubu neuvažuji!
A kdyby se ozval někdo ze zahraničí?
Záleželo by na tom, jak moc by to byla lukrativní nabídka. Vím jistě, že jakoukoliv nabídku z Letné bych neodmítnul!
Vy jste původem ze Zlína? To jsem ani nevěděl. Každopádně vám děkuji za rozhovor a přeju hodně štěstí ve fotbale i v práci na svišťovi
Tato otázka se mě velmi dotkla! Nejsem žádný valach (íhahá), ale rodilý pražák!
Ale prosim vás, uklidněte se, nejste doma v jeskyni. A co ty boty od Baťi?
Také jsem rád, že se ten rozhovor nedělal u Vás doma (pozn. redakce: Ten se mnou utřel jak mistr Propper). Nevím, kde takové mylné informace berete, ale značka Bumbro nepochází ze Zlína, ale z tržnice kousek od Kunratic.
To by mohl říct každý...

V tuto chvíli se Petr Konečný naštval. Rychle jsem zareagoval a vzal roha, avšak jeho bota mě na dvoře doletěla a nekompromisním štulcem mě, za řevu jejího majitele:“nejsem žádnej cucák, jsem chlap jako hora!“, srazila k zemi. Botu jsem popadl a utekl pryč. Později jsem si ji pořádně prohlédl a nalezl cedulku Baťa, takže Konečný je buď lhář nebo neumí číst. Nevím, která z těchto dvou věci tento rozhovor shazuje více..

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.